.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دلیلی برای برقراری ارتباط با آمریکا نداریم
فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بر تقویت بی‌اعتمادی مطلق به آمریکا تأکید داشتند، گفت: با توجه به این فرمایشات دلیلی برای برقراری ارتباط با آمریکا نداریم.

به گزارش شمال نیوز، سردار محمدحسین بابایی پیش از ظهر امروز در دیدار فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی استان با نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع مقدس یادآور شهادت، ایثار و فداکاری مردم ایران اسلامی است و مردم این دیار دوستدار انقلاب اسلامی ایران هستند.

وی با اشاره به دیدار فرماندهان سپاه کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز گذشته، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در این دیدار بارها و بارها به اهمیت حفظ نیروهای نظامی و انتظامی کشور تأکید داشتند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: رهبری در این دیدار بر توجه جدی مسؤولان به امنیت داخل و خارج از کشور تأکید کردند.

این مسؤول با اعلام اینکه در این دیدار یکی از مواردی که رهبر معظم انقلاب بسیار بر آن تأکید داشتند، بحث بی‌اعتمادی به آمریکا بود، افزود: معظم‌له اعلام کردند برخی حاضر نیستند بی‌اعتمادی به آمریکا را قبول کنند.

بابایی اضافه کرد: آمریکا به صورت عینی و عملی دشمنی خود را با نظام اسلامی ایران نشان داد و دلیلی برای برقراری ارتباط با آمریکا و ایادی آنها وجود ندارد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.